مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی معرفی شد

تبریز(پانا)- با انتصاب «هادی یوسف‌زاده» به عنوان ذیحساب و مدیر کل مالی کانون کشور، «علی بینش» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی شد.

کد مطلب: ۸۷۱۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی معرفی شد

هادی یوسف‌زاده از سال 94 تا کنون به عنوان مدیر کل کانون آذربایجان شرقی منصوب شده بود که در این مدت برنامه‌ها و اقدامات گسترده‌ای در راستای توسعه‌ی فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان استان انجام شده است که از آن جمله می‌توان به افزایش کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی و کتابخانه‌های پستی کانون در استان، میزبانی برنامه‌های جشنواره‌های منطقه‌ای و کشوری کانون در تبریز، توسعه‌ی مرکز فراگیر، تجهیز و راه‌اندازی اولین کامیونت نمایش سیار در استان، افزایش مخاطبان مراکز فرهنگی هنری کانون و نیز توسعه فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی هنری اشاره‌ کرد.

گفتنی است، با انتصاب هادی یوسف‌زاده به عنوان ذیحساب و مدیر کل مالی کانون کشور از مرداد ماه سال جاری، علی بینش که پیش از این معاون فرهنگی کانون استان بود با حکم فاضل نظری به عنوان مدیر کل کانون آذربایجان شرقی منصوب شده‌است.

فاضل نظری مدیر عامل کانون در این حکم شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان را هدف محوری کانون بیان کرده است که تحقق آن به وجود محیطی پرنشاط و امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون و تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی نیازمند است.

بینش متولد سال 1349 دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و معاون فرهنگی کانون این استان بود. او از سال 1380 وارد کانون شد و از همان زمان به عنوان کارشناس روابط عمومی کانون این استان فعالیت می‌کرد و از بهمن 1392 نیز به مدت هفت ماه سرپرستی کانون این استان را برعهده داشت.

تدریس فیلم‌سازی در انجمن سینمای جوان تبریز و داوری جشنواره دست‌های کوچک دعا در سابقه‌ی کاری مدیرکل جدید کانون این استان به چشم می‌خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار