جلسه تخصصی ساماندهی نیروی انسانی شهرستانهای استان تهران برگزار شد

شهر ری(پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، معاون مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش جلسه تخصصی ساماندهی نیروی انسانی شهرستانهای استان تهران برگزار شد

کد مطلب: ۸۷۱۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تخصصی ساماندهی نیروی انسانی شهرستانهای  استان  تهران برگزار شد

جلسه تخصصی ساماندهی نیروی انسانی با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، معاون مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش ، سنجری معاون پژوهش برنامه ریزی و آمورش استان و یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری ، اسلامدوست رئیس اداره طرح و برنامه اداره کل ، معاونین پژوهش مناطق و کارشناسان آمار مناطق به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در مجموعه هایپرسان ری برگزار شد .

یزدان پناه مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در این همایش به برخی از اشکالات ساختاری پرداخت و گفت : در آموزش و پرورش شاهد اشکال ساختاری عدم تناسب بین مسئولیت و اختیارات هستیم . محتوا ی کتب درسی را سازمان پژوهش و نالیف کتب درسی تعیین می کند اما صدور ابلاغ به عهده معاونت آموزش است . وی تصریح کرد : البته در جوامع پیشرفته به شرط جزیره ای کار نکردن ، سیستم کنترل از طریق بخشی کردن نتیجه می دهد ولی در فرهنگ ما متاسفانه کنترل ، چک و بالانس بر اساس تقسیم کار تبدیل به نقاط ضعف شده است .

مدیر ناحیه دو شهر ری در ادامه افزود: آموزش و پرورش باید مرجع سازمان فنی و حرفه ای باشد ولی سیاست انقباضی در مجموعه ی ما باعث شده است تا سازمان فنی حرفه ای به غلط نقش مرجع را ایفاء کند .

یزدان پناه ارجاع و انجام کار بدون هزینه یا بودجه کافی را از دیگر مشکلات ساختاری مجموعه دانست و گفت : تعداد سامانه های آموزش و پرورش خیلی زیاد شده است و خود این سامانه ها به جای کمک به کار تبدیل به مشکل شده اند . اگر سامانه ای طراحی می شود باید جامع و کامل باشد .

در این جلسه کارشناسان آمار و معاونین پژوهش پیرامون موضوع ساماندهی نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان نمودند . در پایان برنامه ، تور ری گردی تدارک دیده شده بود که حاضرین از مکانهای تاریخی و زیارتی شهرستان ری بازدید نمودند . بارگاه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ، تپه میل ، برج طغرل ، ابن بابویه، مزار جهان پهلوان تختی و چشمه علی تعدادی از مکانهایی بودند که مورد بازدید گروه قرار گرفتند.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار