بیش از 33 هزار مسافر از طریق فرودگاه ماکو جابجا شدند

ارومیه (پانا)- مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 33 هزار و 134 مسافر از طریق این فرودگاه جابجا شده اند.

کد مطلب: ۸۷۱۰۶۵
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 33 هزار مسافر از طریق فرودگاه ماکو جابجا شدند

قربان محرم نژاد مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو علت برقرار نبودن پرواز در بازه زمانی 22 شهریور تا 18 مهر سال جاری را انجام اقدام های عمرانی تکمیلی برای این فرودگاه عنوان کرد و افزود: میزبان بار جابجا شده طی این مدت نیز 22 هزار و 776 کیلوگرم بوده است.

وی با اشاره به اینکه هر هفته سه پرواز در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با هواپیمای 737 بوئینگ شرکت هواپیمایی آتا از فرودگاه ماکو به تهران و بالعکس انجام می شود، اظهار داشت: برقراری پروازهای روزانه در این فرودگاه از اهداف کوتاه مدتی است که تا پایان سال جاری انجام می شود.

مدیر فرودگاه منطقه آزاد ماکو توسعه امکانات مختلف برای این فرودگاه را در راستای ایجاد یک «شهرک فرودگاهی» در آینده عنوان کرد و گفت: سوخت گیری و لایتنینگ /سیستم روشنایی/ این فرودگاه نیز در آینده نزدیک انجام می شود.

محرم نژاد اضافه کرد: پیش از این فرودگاه به بهره برداری رسیده بود تا با پروازهای مختلف نواقص احتمالی آن شناسایی شود و طی هفته جاری و همزمان با سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی به صورت رسمی افتتاح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار