ارسال 50 اثر به جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان

ارومیه(پانا)-دبیر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان با بیان تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره، گفت: تاکنون 50 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

کد مطلب: ۸۷۱۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 50 اثر به جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان

محمد محمودی دبیر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان افزود: این جشنواره در 2 بخش موضوعی و آزاد طی هفته آخر آذرماه به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.


وی ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در بخش موضوعی در محور تکریم ارباب رجوع، تفکیک از مبدا پسماند، حقوق شهروندی و حاشیه نشینی و در بخش آزاد به دبیرخانه این جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال کنند.


محمودی اضافه کرد: شرکت کنندگان می‌تواند حداکثر با ارایه 6 اثر در هر بخش در جشنواره شرکت کنند و اندازه آثار ارسالی باید به طول یا عرض 2 هزار Pixel و فرمت JPG و 300 DPI باشد.


دبیر دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان گفت: به همراه آثار باید نام کامل، شماره تماس تلفن ثابت و همراه، آدرس دقیق پستی و بیوگرافی هنرمند در یک فایل نوشتاری (Word) به انضمام تصویر هنرمند ارسال شود.


وی در خصوص جوایز جشنواره نیز اظهار داشت: به نفرات اول هر بخش لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 10 میلیون ریال، نفرات دوم، لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون ریال و نفر سوم نیز لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می شود.


محمودی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس bukancartoon@gmail.com ارسال کنند، افزود: آثار منتخب علاوه بر قرار گرفتن در معرض دید عموم به صورت کتاب نیز چاپ می شود و در روز اختتامیه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار