پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

تهران (پانا) - شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در پیامی که به مناسبت برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و صدسالگی تئاتر کودک در ایران نوشت برپایی این رویداد هنری را جشن صلح و آرامش و دوستی عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ؛ در متن این پیام آمده است:

به نام خداوند هنر آفرین

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بیانگر تاریخ روشن هنر تئاتر این سرزمین و مایه غرور و شادمانی است. حالا جایی ایستاده‌ایم که یک قرن پرافتخار این هنر را سپری می‌کنیم. صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان اتفاق شایسته برای بچه‌های این سرزمین است. در همه این سال‌ها جماعت زیادی از عاشقان هنر برای تربیت و شادمانی و تجسم خیال‌انگیز واقعیت و رویا تلاش کرده‌اند. بازی و خلاقیت و آرزو یعنی رویاهای جان‌بخش تئاتر. آن چیزی که در نگاه پاک و دنیای بچه‌ها موج می‌زند. دنیایی به زلالی آب و آبی آسمان و نوازش روح‌بخش باد.

بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برگ دیگری از صفحه روشن هنر کودکی و نوجوانی را ورق می‌زند تا همه ما میهمان ضیافت خیال و جهان پاک بچه‌ها باشیم. میهمانی ما در این رخداد هنری جشن صلح و آرامش و دوستی است. ما از پیامبر رحمت و مهربانی آموخته‌ایم که دوستدار بچه‌ها باشیم تا که جهان آینده را به دور از سیاهی و دشمنی با ستاره‌های روشن امید داشته باشیم. بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان میراث بزرگ دنیای کودکی را بر صحنه‌های تئاتر نقش خواهد بست تا پیام مهربانی را به مردمان جهان ندا دهیم.

آینده در دستان فرزندان این سرزمین مهر است و غنچه‌های آرزو در این جشن تئاتر شکوفا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار