کشف 3 دستگاه خودرو مسروقه در شاهین دژ

ارومیه(پانا) - فرمانده انتظامی شاهین دژ گفت: 3 دستگاه خودرو سواری سرقتی با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی این شهرستان کشف و توقیف شد و در این رابطه سه نفر نیز دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۷۰۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف 3 دستگاه خودرو مسروقه در شاهین دژ

سرهنگ مجید عمران زاده افزود: در پی کسب اخباری مبنی بر اینکه سارقان سابقه دار با هویت های معلوم نسبت به سرقت خودروهای سواری از شهرستان های همجوار اقدام می کنند و به روش های مختلف در شاهین دژ آنها را به فروش می رسانند، مراتب در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاه شاهین دژ با تلاش های شبانه روزی، سه دستگاه خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی توقیف کردند که در بررسی کارشناسان و دقیق مشخص شد هر سه خودرو سرقتی است.


سرهنگ عمران زاده با بیان اینکه سه نفر سارق در این زمینه دستگیر شده اند، اضافه کرد: سارقان به دلیل وجود دلایل محکمه پسند به اتهام های خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.


فرمانده انتظامی شاهین دژ از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع این گونه جرایم قبل از خرید خودرو از طریق پلیس آگاهی و پلیس راهور استعلام های لازم را انجام دهند و از اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار