درمنطقه چوار صورت گرفت:

گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ایلام

ایلام (پانا) - گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ایلام در چوار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ایلام

در این گردهمایی که با حضور مدیرکل، معاونین اداره کل و مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برگزار گردید پیرامون مسائل جاری و برنامه های آتی بحث و تبادل نظر گردید.

در ابتدای این جلسه ایوب چراغی بخشدار و رییس شورای آموزش و پرورش منطقه چوار، اداره آموزش و پرورش این منطقه را یکی از موفق ترین ادارات سطح بخش معرفی و از عملکرد مطلوب رییس این اداره تقدیر و تشکر نمود.

در این جلسه اسفندیار رستم زاد مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز طی سخنانی اقدامات صورت گرفته درسطح استان در حوزه های تبدیل وضعیت، نقل و انتقالات، سازماندهی و پروژه مهر را مطلوب ارزیابی کرد. وی همچنین از قول مساعد وزارت آموزش و پرورش در پرداخت هزینه سرویس های حمل و نقل دانش آموزی روستایی خبر داد وگفت: پس از استان سیستان و بلوچستان استان ایلام دومین استان مورد توجه وزارت در این زمینه خواهد بود.

رستم زاد در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر و آرزوی بهروزی برای روسای ادارات آموزش و پرورشی که در ماه های اخیر به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند، بازنشستگان را سرمایه های معنوی آموزش و پرورش معرفی کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان از راهنمایی و مشورت این عزیزان بهره برد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان حق نوار مرزی و حق مناطق عملیاتی را دو مقوله متفاوت عنوان کرد و از پیگیری برقراری این امتیازات برای فرهنگیان خبر داد. همچنین در این گردهمایی معاونین و روسای دوایر داخلی اداره کل آموزش و پرورش ضمن استماع نظرات و دیدگاه های مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق به بیان پاسخ ها و مطالب مربوط به حوزه کاری خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار