فولادوند: برنامه ریزی چهار ساله جهت ساخت و بازسازی کلاس‌های درس استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال ۱۳۹۷ که با حضور محمدحسین مقیمی، استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: با حمایت های ویژه استاندار تهران برنامه ریزی در جهت ساخت 20 هزار کلاس درس در چهار سال آینده در استان تهران صورت گرفت.

کد مطلب: ۸۷۰۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: برنامه ریزی چهار ساله  جهت ساخت و بازسازی کلاس‌های درس استان تهران

عبدالرضا فولادوند با اشاره به سهم در نظر گرفته شده برای هر یک از مراکز زیربط تاکید کرد: طبق توافق صورت گرفته در نشست با استاندار تهران، این کلاس‌ها با همکاری و همیاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی‌، اداره کل نوسازی مدارس استان تهران‌، خیرین محترم مدرسه ساز و فرمانداران شهرستان‌ها از طریق جذب حمایت های صنایع و کارخانجات منطقه ای ساخته خواهد شد .

فولادوند با تاکید بر اینکه بسیاری از کلاس های درس در سطح استان تهران نیاز به تخریب و بازسازی دارد ، تصریح کرد: این برنامه چهارساله چنانچه با حمایت های لازم و برنامه مدون پیش برود می تواند حرکت بسیار ارزشمندی در جهت نوسازی و مقاوم سازی مدارس استان باشد .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش در مدارس را از اهداف اصلی این اداره کل دانست و افزود : مهارت آموزی باید به شکل جدی تری در مدارس دنبال شود و دانش آموزان بتوانند پس از پایان تحصیلات حداقل از یک مهارت برخوردار باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار