27 کوهنورد در توچال تهران نجات یافتند

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت بارش برف و کولاک در ارتفاعات توچال تهران موجب گرفتار شدن 27 کوهنورد شد که با حضور به موقع آتش‌نشانان این کوهنوردان نجات یافتند.

کد مطلب: ۸۷۰۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
27 کوهنورد در توچال تهران نجات یافتند

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی، جلال ملکی گفت: حوالی ساعت 17 روز گذشته جمعه 25 آبان ماه حادثه گرفتار شدن تعدادی کوهنوردان در ارتفاعات توچال به سامانه 125 اعلام و با توجه به اینکه در روزهای پنج شنبه و جمعه یک تیم کامل امداد و نجات کوهستانی سازمان آتش‌نشانان در ارتفاعات توچال حضور دارند این افراد به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: 24 مرد و 3 زن کوهنورد بین ایستگاه‌های 5 و 7 تله کابین توچال در حال پیمودن مسیر بودند که بدلیل بارش برف و کولاک در محل گرفتار شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان وارد عملیات نجات شدند و این افراد را بدون آسیب‌دیدگی و در حالی که دچار سرمازدگی بودند به ایستگاه شماره 5 منتقل و در ساعات میانی شب این افراد را به پائین منتقل کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این افراد دچار آسیب‌دیدگی نشده بودند و پس از حضور چندین ساعته در پایین و انجام اقدامات اولیه درمانی محل را ترک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار