پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجتماعی‌سازی مبارزه با مواد مخدر از اهداف نظام تعلیم و تربیت است

کرمانشاه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آغاز «هفته‌ی مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی» خبر داد و گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجتماعی‌سازی مبارزه با مواد مخدر از اهداف نظام تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۸۷۰۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجتماعی‌سازی مبارزه با مواد مخدر از اهداف نظام تعلیم و تربیت است

سلمان محمدی از آغاز «هفته‌ی مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی» خبر داد و گفت: از 22 تا 28 آبان‌ماه سال جاری در مناطق 24گانه‌ی آموزش و پرورش استان و مدارس فعالیت‌های مربوط به این هفته انجام می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان افزود: در این هفته که با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اجتماعی‌سازی مبارزه با مواد مخدر برگزار می‌شود، برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع آموزشی و فرهنگی، در زمینه شناخت و آگاه‌سازی درباره‌ی اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، در مدارس استان اجرا خواهد شد.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش به تشریح فعالیت‌های این هفته پرداخت و گفت: طی این هفته، برنامه‌های گوناگونی در قالب‌های آموزشی و فرهنگی همچون برگزاری همایش‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی، اجرای برنامه‌های نمادین فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های پیشگیری، تجلیل از فعالان پیشگیری، امضا و نصب میثاق‌نامه‌های پیشگیری در مدارس، توزیع محصولات فرهنگی، اجرای برنامه‌های هنری و ورزشی با رویکرد ترویج پیشگیری از رفتارهای پرخطر، انتشار و توزیع پوسترهای فرهنگی آموزشی با پیام پیشگیری از رفتارهای پرخطر و سایر فعالیت‌ها به‌صورت روزشمار برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته، از ظرفیت برخی دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌های اولیا و مربیان، در اجرای برنامه‌های هفته‌ی مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در مدارس سطح استان استفاده شده‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار