از گلستان تا کرمانشاه عطر مهربانی پیچیده‌است

کرمانشاه (پانا) - مشاور امور زنان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در شهرستان سرپل‌ذهاب از حرکت زیبا و معنوی مجموعه‌ی آموزش و پرورش استان گلستان به ویژه مدیر کل محترم و نماینده‌ی وی صمیمانه تشکر کرد و افزود: از گلستان تا کرمانشاه عطر مهربانی پیچیده‌است.

کد مطلب: ۸۷۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
از گلستان تا کرمانشاه عطر مهربانی پیچیده‌است

فرشته عبدی در مراسمی که به منظور تحویل هدایا و نامه‌های دانش‌آموزان استان گلستان به کودکان و نوجوانان زلزله‌زده‌ی سرپل‌ذهاب برگزار شد، گفت: در حالی که دانش‌آموزان سرپل‌ذهابی سالگرد زلزله‌ی ویرانگر شهرشان را در ذهن مرور می‌کردند، پیک مهربانی دانش‌آموزان گلستان، لبخند را بر لب‌هایشان نشاند.

وی افزود: ما قدردان حرکت زیبا و معنوی همکاران‌مان در آموزش و پرورش استان گلستان به ویژه مدیر کل محترم و مشاور وی در امور بانوان، هستیم که دلنوشته‌های دانش‌آموزان گلستانی را همراه با هدایای دل‌گرم‌کننده‌ی آنان، در فضایی صمیمی به دست کودکان و نوجوانان سرپل‌ذهابی رساندند و نشان دادند که از گلستان تا کرمانشاه، عطر مهربانی پیچیده است.

در ادامه، روح‌الله عباسیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب، ضمن خوش‌آمدگویی و تقدیر و تشکر از همکاران و دانش‌آموزان گلستانی، این حرکت را بسیار ارزشمند، انسانی و تاثیرگذار خواند و افزود: همواره در یکسال اخیر که در غرب استان کرمانشاه زلزله آمده بود، همگی شاهد و ناظر کمک‌های مالی، عاطفی و ... مردم ایران بودیم و استان گلستان نیز هم‌پای دیگر هم‌وطنان‌مان در کنار ما حضور داشتند و شرایط پیش‌آمده شباهت‌های زیادی با هشت سال دفاع مقدس داشت که زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه مانند کوه ایستادیم و دوباره شهرمان را از نو ساختیم.

در بخش دیگری از این مراسم، ناعمه سادات بنی کمالی، مشاور مدیر کل و ﻣﺴﺆول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با ابراز هم‌دردی و با دلی آکنده از اندوه گفت: سرپل‌ذهاب قلب تمام ایران است و گلستانی‌ها و به ویژه دانش‌آموزان استان گلستان، مشتاق دیدار دانش‌آموزان سرپل‌ذهابی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار