جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی مطرح کرد:

معلم نگهبان و فرشته نجات جسم و جان دانش آموز است

بیرجند(پانا) ـ جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: معلمان پدرها و مادر های معنوی، نگاه بانان و فرشتگان نجات جسم و جاند دانش آموزان معصوم استان خراسان جنوبی هستند.

کد مطلب: ۸۷۰۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
معلم نگهبان و فرشته نجات جسم و جان دانش آموز است

محمد سعید فاضل دادگر در جشنواره هم پیمانی رانندگان حرفه ای حمل و نقل جاده ای و ایمن سازی مدارس که در سالن اجتماعات اداره راه و شهرسازی استان برگزار شد، اظهار کرد: ادای به تکلیف لازمه ارتقای امنیت جسم و روان جامعه است.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از سوانح و حوادث جاده ای محصول و مبین نوع نگرش، رفتار و فرهنگ رانندگی رانندگان جامعه است، تصریح کرد: فرهنگ رانندگی بازتاب نظم فکری و اجتماعی جامعه به شمار می رود.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت شبانه روزی پرسنل ناجای استان برای حفظ امنیت شهروندان در ابعاد مختف آن، ادامه داد: چرخه امنیت، فرهنگ، علم و اقتصاد مستلزم همکاری و مشارکت همه آحاد جامعه می باشد.

فاضل دادگر، با بیان این مطلب که پرسنل جان برکف نیروی انتظامی در آستانه بازگشایی مدارس، از 25 شهریور ماه سال جاری با تمام توان، به صورت محسوس و نامحسوس به انجام وظیفه پرداختند، گفت: مجموعه اقدامات پرسنل انتظامی استان و همکاری شهروندان به ویژه رانندگان باعث شد که ما مهر بی حادثه ای را پشت سر بگذاریم.

وی، از آشنایی بیش از 17 هزار کودک پیش دبستانی و دانش آموز با فرهنگ ترافیک و رانندگی در مهدها، مدارس و مساجد خبر داد و افزود: عابرین پیاده و کودکان به عنوان آسیب پذیرترین افراد در سوانح و حوادث جاده ای به شمار می روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار