آموزش دهندگان از ظرفیت مدیران مدارس بیش از پیش استفاده کنند

رشت(پانا) - معاون سوادآموزی استان گیلان گفت: مسئولان سوادآموزی شهرستان‌ها و مناطق باید رابطه تنگاتنگی با معاونت آموزشی داشته باشند.

کد مطلب: ۸۷۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش دهندگان از ظرفیت مدیران مدارس بیش از پیش استفاده کنند

به گزارش پانا به نقل از کارشناس ترویج سوادآموزی استان، سیروس محمدی در جلسه بهبود کیفیت منطقه خمام که با حضور معاونین این اداره برگزارشد، گفت: شناسایی افراد بی سواد و کم سواد اولین قدم در ریشه کنی و مبارزه با بی سوادی است؛ نحوه جذب و نگه داشت آنان در کلاس های سوادآموزی با توجه به مخاطبین خاص این حوزه، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: سوادآموزان دارای تجارب فراوانی هستند و باید در تولید محتوا آموزشی به تجارب و علایق آنان توجه کرد تا سوادآموز بتواند با محتوای درسی ارتباط سازنده برقرار کند.

معاون سوادآموزی استان ضمن بیان اینکه آموزش دهندگان نباید از ظرفیت مدیران مدارس غافل شوند، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس بانک اطلاعاتی جامعی از اولیای دانش آموزان در اختیار دارند و منبع مناسبی برای آموزش دهندگان است تا افراد بی سواد و کم سواد آن منطقه را شناسایی کنند.

در ابتدای جلسه محمود کنعانی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه خمام انسداد مبادی بی سوادی را از مهم ترین برنامه های در حال اجرا در منطقه عنوان کرد. وی در ادامه گزارش اجمالی از عملکرد حوزه سوادآموزی منطقه خمام ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار