برف و کولاک در ۹ استان کشور

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۹ استان کشور از امداد رسانی به ۱۲۱ نفر در این مناطق خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برف و کولاک در ۹ استان کشور

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با پانا درباره عملیات امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: ۶ محور و مناطق عشایرنشین استان‌های اردبیل، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و استان مرکزی، تحت تاثیر برف و کولاک قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ۹ تیم امدادی شامل ۳۰ امدادگر برای ارائه خدمات امدادی به افراد گرفتار در برف و کولاک در این مناطق حضور داشتند تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ نفر از افراد گرفتار در برف، خدمات امدادی دریافت کردند، پنج نفر اسکان اضطراری شدند و سه نفر هم توسط امدادگران هلال احمر به مناطق امن انتقال یافتند.

رییس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف با تلاش نیروهای امدادی، از برف رها شدند.

سلیمی با بیان اینکه به ۱۳ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین هفت استان کشور به خاطر وقوع سیل و آبگرفتگی امدادرسانی شده‌است، گفت: استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان استان‌هایی هستند که طی روزهای گذشته به خاطر شدن بارندگی‌ها، تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی افزود: ۱۱۸ نفر در مناطق یاد شده توسط ۲۰ تیم امدادی شامل ۷۲ امدادگر امدادرسانی شدند و از ۲۱ واحد مسکونی نیز آب تخلیه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار