اولین مسابقات کاراته کشور در خوسف برگزار می شود.

خوسف (پانا) - به مناسبت گرامی داشت دهه فجر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران شهرستان خوسف در بهمن ماه جاری میزبان مسابقات کاراته کشور است.

کد مطلب: ۸۷۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین مسابقات کاراته کشور در خوسف برگزار می شود.

" احمدی پیما" رئیس هیئت کاراته استان در مراسم معرفی اعضای هیئت کاراته شهرستان خوسف با تقدیر از تلاش های مجموعه باشگاه مرصاد گفت: با توجه به فعالیت های ورزش رزمی در خوسف ، کسب موفقیت ها و میزبانی خوب مسابقات استانی ، تصمیم بر این شد تا مسابقات کشوری برای اولین بار به میزبانی خوسف برگزار شود که همکاری مسئولان شهرستانی ضروری است.
در این مراسم که با حضور اعضای هیئت کاراته استان ، امام جمعه و جمعی از کاراته کاهای شهرستان برگزار شد، "رمضان تقی پور " به عنوان رئیس ، "معصومه جعفری نیک " دبیر و " فهیمه چاجی" نایب رئیس ، حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی ( امام جمعه خوسف ) مسئول کمیته فرهنگی و مرتضی رمضانی به عنوان مسئول امور رسانه هیئت کاراته شهرستان معرفی و احکام آنها تحویل شد.
* اهدای احکام و کمربند نفرات برتر ، بازدید از کلاس کاراته خواهران و مجموعه فرهنگی تفریحی ابن حسام از دیگر برنامه های جانبی هیئت کاراته بود.
گفتنی است که برای اولین بار در خراسان جنوبی یک زن به عنوان دبیر کاراته شهرستان معرفی می شود .تنظیم : محمد حسن مشمولی - مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار