برگزاری نمایشگاه اطلاع رسانی وآشنایی بامقررات راهنمایی و رانندگی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)- سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری اسلامشهر ازبرگزاری نمایشگاه اطلاع رسانی وآشنایی بامقررات راهنمایی و رانندگی ویادبود قربانیان حوادث جاده ای خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه اطلاع رسانی وآشنایی بامقررات راهنمایی و رانندگی در اسلامشهر

سمیه شیرازی در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت:در راستای آشنایی با فرهنگ ترافیک و با حضور شومن ها و دانش آموزان غرفه ای نمایشگاهی با همکاری شهرداری منطقه در شهرستان اسلامشهر برپا نمودیم .

وی در ادامه افزود :با توجه به آمار تصادفات درسطح کشور سعی درگرامیداشت قربانیان حوادث جاده ای و نگاهی به علل بروز اینگونه حوادث را نیز مد نظر داشته ایم.

شیرازی تاکیدکرد:در جهت نهادینه کردن فرهنگ ترافیک با همکاری آموزش و پرورش اسلامشهر،هر هفته درپارک ترافیک منطقه دوره های آموزشی قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز جهت دانش آموزان اجرا مینماییم و این برنامه در ادامه طرح همیار پلیس میباشد.

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری اسلامشهر تصریح کرد:اعتقاد مابراین است ،با توجه به استقبال خوب والدین و دانش آموزان از برنامه های آموزشی ، فرهنگی ، استفاده از این ظرفیت در راستای نهادینه کردن فرهنگ و قوانین ترافیک شهری در فرزانمان و ارتقاء فرهنگ شهروندی بسیار موثر خواهد بود .

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار