پاسخ آخوندی به ادعای بی‌توجهی به مسکن مهر

تهران (پانا)- عباس آخوندی، وزیر پیشین راه در کانال تلگرامش نوشت: در بخش ارتباط مستقیم کانالم (پیام‌های مردمی‌) پیامی به شرح زیر از ارسال‌کننده‌ای به نام مقاومت ۴۴۷۰۲ دریافت کردم: «آقای عباس آخوندی سلام.خسته نباشید. سؤال کوتاه می‌پرسم. اول چرا شما به‌عنوان وزیر محترم در دولت مسکن مهر را که آقای احمدی‌نژاد ساخته بود ۸۰ درصدش کارشناسان می‌گویند آماده نکردین برای فقرا.» پاسخ را دادم. 

کد مطلب: ۸۷۰۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ آخوندی به ادعای بی‌توجهی به مسکن مهر

سپس اندیشیدم که با توجه به دروغ‌پردازی بی‌امان ضدِّرسانه، قطعاً این سؤال هزاران نفر است. پس چه بهتر سؤال و جواب را برای آگاهی ملت ایران انتشار دهم: اما درباره مسکن مهر. ۵۶ درصد ساخت خانه‌ها، ۵۰درصد تأسیسات زیربنایی و بیش از ۸۰ درصد تأسیسات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر را با پیگیری و سماجت تمام به پایان رساندم.

حجم کار انجام شده در دوران من بیش از یک‌ونیم برابر کار انجام شده در دولت پیشین است.

چگونه ۸۰ درصد کار انجام شده بود؟ حضرات بیش از 10 هزار میلیارد تومان برای تکمیل و اجرای تأسیسات زیربنایی و روبنایی برای دولت تعهد ایجاد کرده بودند که در برابر آن حتی معادل ۲ درصد بودجه پیش‌بینی نشده‌ بود.

مجبورم این را به شما بگویم که بخش اعظم آنچه در این چند سال انجام شد را صرفاً با تکیه بر منابع داخلی وزارتخانه، اتخاذ روش‌های تأمین مالی جدید و پذیرش ریسک و تعهدات مدیریتی برای رفاه ساکنان مسکن مهر انجام دادم.

من از روز اول گفتم که در کنار متقاضیان مسکن مهر هستم و در جهت انجام تعهدهای دولت به تک‌تک متقاضیان اقدام می‌کنم. لیکن، آنان‌که از روز آغاز پول مردم را گرفتند، در زندگی مردم دخالت کردند و به‌جای آنکه در درون شهر و در جایی که امکان زندگی وجود داشته باشد، بردند در بیابان‌هایی که نه امکانات زندگی داشت و نه امنیت هزینه کردند، آنان آگاهانه به این مردم ظلم و اجحاف کردند.

آنان‌که از پول بی‌زبان همین مردم رفتند بیش از یکصد هزار واحد مسکونی فاقد حتی یک متقاضی ساختند آنان در برابر تصرف غیرقانونی در اموال مردم و خیانت در امانت آنان مسئولند.

لیکن چه توان کرد که ضدرسانه آگاهانه از آنان قهرمانان ملی و از من و ما که به تعهد دولت جمهوری اسلامی در برابر خریداران مسکن مهر وفادار ماندیم و آنچه که می‌توانستیم را انجام دادیم، شمر می‌سازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار