رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرزگفت:

دور تازه ای از نظارت بر عملکرد مدیران و بازدید از مدارس استان

نوروزی رییس اداره ارزیابی عملکرد از حضور تیم های نظارتی و میدانی از حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت : با بهره گیری از ظرفیت معاونتها و ادارات از22 آبان تیم های نظارتی به صورت میدانی بر فعالیتها و برنامه های مدارس در نوبت صبح و عصر از مدارس دولتی ،غیر دولتی ، شاهد و هیت امنایی بازدید و نظارت داشتند.

کد مطلب: ۸۷۰۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دور تازه ای از نظارت بر عملکرد مدیران و بازدید از مدارس استان

نوروزی رییس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش از اعزام تیم24 نفره برای نظارت و راهنمایی فعالیتهای مدارس در سطح ناحیه یک کرج خبر داد.

وی افزود : تیم 24 نفره نظارت و راهنمایی و بررسی فعالیت مدارس و کارشناسی های اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از 22 الی 23 آبان شروع به کار کردند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد از حضور تیم های نظارتی و میدانی از حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت معاونتها و ادارات از23 آبان تیم های نظارتی به صورت میدانی بر فعالیتها و برنامه های مدارس در نوبت صبح و عصر از مدارس دولتی ،غیر دولتی ، شاهد و هیت امنایی بازدید و نظارت داشتند.

نوروزی با اشاره به بررسی عملکرد مدیران و بازدید ازمدارس در تمامی مقاطع تحصیلی ناحیه یک کرج تصریح کرد: تیم های نظارتی در صورت مشاهده هر گونه تخلف برابر مقرارت در جهت حقوق والدین و دانش آموزان برای حل مشکلات از راهنمایی صحیح، در صورت نیاز تذکر و در نهایت با متخلفین برخورد قانونی داشته باشند.

وی در پایان گفت: تیم های نظارتی و شواری معاونین ناحیه یک کرج بعد از بازدید ها و بررسی مشکلات به صورت مشترک برای تسهیل امور و برطرف کردن مشکلات موجود جلسه مشترکی خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار