دبیر هیأت مرکزی گزینش :

در اجرای گزینش قانون را به دقت اجرا کنید

البرز (پانا) - همایش تخصصی یک‌روزه گزینشگران آموزش و پرورش استان البرز با حضور مسوولین دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
در اجرای گزینش قانون را به دقت اجرا کنید

گردهمایی تخصصی گزینشگران آموزش و پرورش استان البرز با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناصری،دبیر هیأت مرکزی گزینش و احمد طاهر سلطانی مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش؛ در جمع گزینشگران آموزش و پرورش استان البرز به مدت یک روز و در محل آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان کرج برگزار گردید.

ناصری دبیر هیأت مرکزی گزینش ضمن تشریح ساختار گزینش و اهمیت فعالیت‌های تخصصی گزینشگران بمنظور جذب منابع انسانی کارآمد در دستگاه آموزش و پرورش، بر لزوم دقت نظر جامع گزینشگران در انجام بررسی‌های گزینشی بمنظور ارتقای کیفی امور تأکید نمودند.

در ادامه طاهرسلطانی، مدیر کل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش به تبیین شاخص های عملکردی سالانه گزینشگران استان پرداخته و با تبیین سیاست‌های کلی گزینش وزارت آموزش و پرورش؛ به تحلیل کیفی برخی برنامه های در دست اقدام در هسته گزینش اشاره و با قدردانی از زحمات گزینشگران در انجام فعالیت‌های جاری استانی و جذب داوطلبین طرح های استخدامی، بر امر کیفیت بخشی در امور فرایندی و تخصصی گزینش تأکید نمودند. در ادامه برنامه های این همایش جلسه پرسش و پاسخ گزینشگران انجام و مسوولین گزینش به مسایل تخصصی ارائه شده در جلسه پاسخ دادند.

دبیر هیآت عالی گزینش در جمع کارشناس مسئولان گزینش استان البرز گفت: در گزینش قانون مقدم است.در اجرای گزینش قانون را به دقت اجرا کنید.

ناصری افزود:گزینشگران باید در جهت تحقق اهداف ارزشمند و اندیشه های ناب امام راحل (ره) در انتخاب افراد برتر بیش از گذشته کوشا بوده و با الهام از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) در پاسداری از سلامت نظام اداری کوشا باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار