در خشش خبرگزاری پانا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات

کرمان (پانا)- مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با حضور در خبرگزاری پانا ضمن قدر دانی از خبرنگاران جوان و دانش آموز گفت:رسانه ها می توانند نقش مؤثری در خصوص ایجاد نشاط در جامعه داشته باشند.

کد مطلب: ۸۷۰۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
در خشش خبرگزاری پانا در چهارمین نمایشگاه مطبوعات

احمد اسکندری نسب گفت: یکی از رسالتهای خبرنگاران این است که اخبار و رویدادهای واقعی و بدور از سیاه نمایی را بین مردم نشر دهند.

اسکندری نسب افزود:در حوزه آموزش وپرورش و دانش آموزی باید دانش آموزانی صادق و متعهد را تربیت کنیم که واقعیات را نشر دهند ویکی از راهکارهای سند تحول بنیادین این است که دانش آموزان پرسشگر و مطالبه گری را تربیت کنیم که این امر در خبرگزاری پانا می تواند محقق شود.

وی گفت: دانش آموزانی که خود باوری داشته باشند قطعا می توانند باعث رشد جامعه شده و برگزاری نمایشگاه مطبوعات و حضور خبرگزاری جوان پانا پا به پای خبرگزاری های دیگر نشان از توانمندی قشر جوان ما دارد.

اسکندری در ادامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه مطبوعات گفت: برگزاری این نمایشگاهها کار بسیار زیبا و ارزشمندی است و باعث می شود که بازدید کنندگان نقش و جایگاه مطبوعات را بهتر متوجه شوند.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان ضمن تقدیر از تلاشهای خبرنگاران جوان گفت:خبرنگاران انسانهایی خدوم ، زحمتکش و توانمندی هستند که با کمترین توقع سخت ترین کارها را جهت بهبود اوضاع انجام می دهند

اسکندری نسب افزود: توصیه من به دست اندرکاران حوزه خبر خصوصا در حوزه ی خبرگزاری پانا این است که خبرنگارانی توانمند، راستگو وصادق را تربیت کرده و با این امر موجبات جلب اعتماد مردم را فراهم کنند .

در انتها مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان با دریافت کارت افتخاری خبرنگاری به عضویت خبرگزاری پانا در آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار