معاون تربیت بدنی و سلامت اموزش و پرورش خوزستان در آئین رونمایی از پوستر مسابقات فرهنگی و ورزشی اعلام کرد:

شرکت 7 هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی و ورزشی استان خوزستان

اهواز (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از شرکت 7 هزار دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی در مسابقات فرهنگی و ورزشی آموزشگاه های استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 7 هزار دانش آموز در مسابقات فرهنگی و ورزشی استان خوزستان

محمود معزی امروز در آئین رونمایی از پوستر مسابقات فرهنگی و ورزشی، اظهار کرد: این مسابقات با هدف استعداد یابی در همه رشته های ورزشی و پشتوانه سازی تیم های ملی اجرا می شود.وی در ادامه افزود: مسابقات فرهنگی و ورزشی سبب تقویت روحیه خودباوری در بین دانش آموزان می شود و شور و نشاط فراوانی را در مدارس ایجاد می کند.

معزی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و ورزشی در همه دوره های تحصیلی استان برگزار می شود، توضیح داد: این مسابقات از 23 تا 26 آبان با شرکت 7 هزار دانش آموز با شعار چهل سال ورزش چهل سال افتخار برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مدارس استان در قالب 13رشته ورزشی، خاطر نشان کرد: دانش آموزان در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس، شنا، دو و میدانی، وزنه برداری، شطرنج، کبدی، ژیمناستیک، طناب زنی و مسابقات بومی و محلی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به نقش ورزش در تربیت نسل سالم و با نشاط جامعه، گفت: تربیت نسل کارآمد و با روحیه ای که توانایی کار گروهی را داشته باشد سبب تحقق شاخص های توسعه در هر جامعه ای خواهد شد.

معزی با اظهار اینکه مسابقات فرهنگی و ورزشی مدارس استان، زمینه کسب مهارت های زندگی را در بین دانش آموزان فراهم می آورد، تصریح کرد: تفکر خلاق و توانایی ذهنی دانش آموزان با مشارکت فعال در مسابقات فرهنگی و ورزشی شکوفا می شود و آن ها را برای زندگی بهتر آماده تر می سازد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان، یادآور شد: اولویت مهم آموزش و پرورش استان توسعه سرمایه اجتماعی و تربیت نیروی انسانی کارآمد است که با بهره گیری از توانایی همکاران فرهنگی تحقق خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار