رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا توضیح داد

در جلسه پیروز حناچی با کمیسیون محیط زیست شورای شهر چه گذشت

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران جزییات جلسه اعضای این کمیسیون را با پیروز حناچی، شهردار منتخب تهران، تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
در جلسه پیروز حناچی با کمیسیون  محیط زیست شورای شهر چه گذشت

زهراصدراعظم نوری با اشاره به حضور پیروز حناچی در کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران برای بررسی اولویت‌های این بخش به پانا گفت: یکی از موضوعات جدی که با آقای حناچی درباره آن بحث کردیم موضوع محیط زیست و خدمات شهری بود. تأکید ما بر است که شهردار جدید باید نگاه جدیدی به این حوزه داشته باشد.

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران افزود: همچنین در جلسه‌ای که با شهردار جدید داشتیم، تأکید کردیم که طرح جدیدی ارائه شود تا از وضع سنتی حوزه خدمات شهری و فضای سبز خارج شویم و به سمت رویکرد حفاظت بیشتر و ارائه خدمات با کیفیت برویم و در نهایت برنامه‌ها به کاهش هزینه و رضایتمندی بیشتر شهروندان منجر شود که آقای حناچی قول دادند که این کار انجام شود.

وی با اشاره به انتخاب حناچی به عنوان شهردار جدید تهران گفت: شورای شهر در انتخاب دو گزینه نهایی، بالندگی و غیر سیاسی عمل کردن خود را نشان داد. این دو گزینه (پیروز حناچی و عباس آخوندی) کاملا مناسب تصدی شهرداری تهران بودند چون تجربه لازم را داشتند و در این حوزه کار کرده بودند. طبیعی است که در انتخاب یک نفر از آنها، اعضای شورای شهر ارزیابی‌هایی دارند و از ابعاد مختلف بررسی و جمع‌بندی می‌کنند.

صدراعظم نوری تصریح کرد: دو گزینه نهایی شهرداری، گزینه‌های بسیار مناسبی بودند و هر کدام انتخاب می‌شدند، انتخاب خوبی بود. اکنون هم تمامی اعضای شورای شهر از شهردار منتخب حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

این عضو شورای شهر تهران با انتقاد از جوسازی‌ها در زمان انتخاب شهردار تهران گفت: متاسفانه روندی که در برخی شبکه‌ها و کانال‌های مجازی و برخی پیامک‌ها ایجاد شد، موضوع خوبی نیست و افراطی گری است که به محض مطرح شدن گزینه‌ها برای شهرداری، حملات متعددی به آنها می‌شود و یکسری حرف‌های ضد و نقیض زده می‌شود که قابل راستی آزمایی نیست. البته این مسایل فشار بر اعضای شورای شهر نبود بلکه اعضا با کمال آرامش و سعه صدر، شهردار را انتخاب کردند.

وی ابراز امیدواری کرد که شهردار جدید تهران با حمایت و پشتیبانی همه اعضای شورا در مدیریت شهر موفق شود و بتواند ارائه خدماتی کند که شهروندان تهرانی راضی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار