توقیف محموله 3 میلیارد و 760 میلیون ریالی لوازم التحریرهای قاچاق در شازند

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک محموله لوازم التحریرهای قاچاق به ارزش سه میلیارد و 760 میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان شازند خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توقیف محموله 3 میلیارد و 760 میلیون ریالی لوازم التحریرهای قاچاق در شازند

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، کیومرث عزیزی افزود: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان شازند در انجام تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام روز گذشته کامیون موردنظر شناسایی و در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند متوقف و در بازرسی از آن تعداد 408 کارتن انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان ارزش تقریبی سه میلیارد و 760 میلیون ریال کالاهای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه گفت: این محموله توقیفی از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده و فاقد مدارک معتبر گمرکی بوده است .

عزیزی با تأکید بر ایجاد همدلی و هم سویی بیشتر از سوی دستگاه های مسئول در مبارزه هدفمند با قاچاق کالا به منظور شکوفایی ظرفیت‌های فراگیر ارتقاء تولید ملی در کشور اظهار داشت: در این عملیات، راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با بیان تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا اضافه کرد: در هفت ماهه نخست امسال در حدود 344 میلیارد و 842 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات های پلیس این استان کشف شده است که میزان کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حدود 78 درصد افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار