بهره مندی هزار خانوار مددجوی آذربایجان شرقی از انشعابات رایگان

تبریز (پانا)- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هزار و 38 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در هفت ماهه امسال از پرداخت هزینه انشعابات قانونی واحد های مسکونی معاف شدند.

کد مطلب: ۸۷۰۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی هزار خانوار مددجوی آذربایجان شرقی از انشعابات رایگان

ابراهیم جعفری با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده به واحدهای مسکونی خانوارهای مددجوی فاقد انشعابات قانونی، به صورت رایگان انجام می شود، افزود: طی این مدت 266 خانوار از انشعاب گاز، 212 خانوار از انشعاب برق، 364 خانوار از انشعاب آب و فاضلاب و 196 خانوار از گواهی پروانه ساخت و عوارض شهرداری بهره‌مند شدند.

جعفری با اعلام اینکه 298 خانوار بهره مند از انشعابات رایگان در مناطق محروم استان سکونت دارند، تاکید کرد: خانوارهای تحت حمایت دارای شرایط، می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان ها و دریافت معرفی نامه به سازمان ها و ادارات متصدی انشعابات مراجعه و از معافیت‌های لازم برخوردار شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: مددجویان طبق قانون از پرداخت عوارض شهرداری و انشعابات شامل پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری، هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک بار و در واحد مسکونی مطابق الگوی مصرف، معاف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار