توزیع 6700 کیلوگرم گوشت یارانه ای در مهاباد آغاز شد

ارومیه(پانا)- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: توزیع 6 تن گوشت قرمز منجمد و 700 کیلوگرم گوشت گرم گوساله در قالب برنامه های تنظیم بازار و جلوگیری از بالا رفتن قیمت گوشت در این شهرستان آغاز شد.

کد مطلب: ۸۷۰۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 6700 کیلوگرم گوشت یارانه ای در مهاباد آغاز شد

صادق قادری افزود: گوشت قرمز منجمد به ازای هر کیلوگرم 29 هزار تومان و گوشت گرم گوساله به ازای هر کیلوگرم 39 هزار تومان در بین مردم توزیع می شود.


قادری با اشاره به اینکه این میزان گوشت در 6 منطقه اصلی سطح شهر توزیع می شود، بیان کرد: فروشگاه ها و واحدهای صنفی مجاز عرضه گوشت در سطح شهر نسبت به توزیع آن اقدام می کنند.


وی اضافه کرد: مصرف کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند می توانند با شماره تلفن 124 تماس بگیرند و شکایت های خود را مطرح کنند.


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با بیان اینکه طی یک ماهه گذشته پنج هزار و 900 کیلوگرم گوشت قرمز در این شهرستان توزیع شده است، اظهار داشت: این محصول پروتیینی در دوره های بعدی نیز در سطح شهر توزیع می شود.


قادری گفت: شرکت پشتیبانی امور دام کشور در طول سال جهت تنظیم بازار و تعدیل قیمت گوشت مرغ نیز اقدام به خرید و ذخیره سازی آن می کند تا در زمان مناسب در دسترس مردم قرار دهد.


وی گفت: گوشت مرغ مورد نیاز مردم نیز در همین راستا در یک مرحله و به میزان 7.5 تن در سطح مهاباد توزیع شده است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار