94 مددجوی کمیته امداد در شاهین دژ صاحب شغل شدند

ارومیه(پانا)-مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ گفت: امسال 94 مددجوی زیرپوشش این نهاد با پرداخت بیش از 15 میلیارد ریال تسهیلات در این شهرستان صاحب شغل شدند.

کد مطلب: ۸۷۰۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
94 مددجوی کمیته امداد در شاهین دژ صاحب شغل شدند

فرهاد حبیبی افزود: این مقدار تسهیلات که نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد افزایش یافته برای طرح های تولیدی، کشاورزی، دامداری، خیاطی و صنایع دستی به متقاضیان پرداخت شده است.


حبیبی با اشاره به اینکه این نهاد تلاش دارد تا با ایجاد زمینه های مناسب کسب و کار و رفع موانع اشتغال برای مددجویان، موجب خودکفایی آنان شود، اظهار داشت: علاوه بر آن، امسال چهار واحد مسکن شهری و یک واحد مسکن روستایی با مجموع 2 میلیارد ریال توسط این نهاد در شاهین دژ ساخته شده و 15 واحد مسکن دیگر نیز برای افراد واجد شرایط تحت پوشش این کمیته در حال احداث است.


وی اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکار شاهین دژ از ابتدای امسال بیش از یک میلیارد و 940 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده اند که نسبت به سال گذشته 12 درصد بیشتر است.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهین دژ در خصوص ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و 373 مددجوی این شهرستان با سه میلیارد و 840 میلیون ریال تسهیلات از خدمات بهداشتی و درمانی استفاده کرده اند.


حبیبی با اشاره به جمع آوری 14 میلیارد و 500 میلیون ریال زکات در هفت ماهه نخست امسال در این شهرستان گفت: این مقدار زکات توسط خیرین جمع آوری و بین فقرا و نیازمندان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار