صرفه جویی 26میلیون لیتر سوخت در جنوب آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با تلاش کارشناسان واحد مهندسی فرآورده های این منطقه طی سال جاری در مصرف 26 میلیون لیتر سوخت مایع در بخش مصرف کنندگان عمده صرفه جویی شد.

کد مطلب: ۸۷۰۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
صرفه جویی 26میلیون لیتر سوخت در جنوب آذربایجان غربی

داود فعال پور اظهار داشت: این میزان سوخت مایع که عمدتا شامل نفت و گاز است در راستای مصوبه شورای اقتصاد برای جایگزینی سوخت طبیعی به جای سوخت مایع در هشت شهر جنوب استان صرفه جویی شد.


وی تحقق این صرفه جویی را همکاری مستمر واحد مهندسی فرآورده های این منطقه با دستگاه های متولی از جمله سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، امور منابع آب و راه و شهرسازی و تعامل مصرف کنندگان عمده عنوان کرد.


فعال پور بیان کرد: با توجه به گستردگی پهنای مرزی این منطقه، در این مدت سوخت مصرفی 65 واحد مصرف کننده عمده از مایع به گاز طبیعی تبدیل شده است.


وی بیان کرد: در همین راستا این منطقه موفق به کسب رتبه سوم صرفه جویی سوخت مایع در سطح مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور در سال جاری شده است.


شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و 90 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و تعداد 523 مصرف کننده عمده، مسوولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده های نفتی را به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی برعهده دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار