مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی :

بیشترین کمک به سیستم تعلیم و تربیت از طرف مردم و خیرین صورت گرفته است

تبریز(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیشترین کمک به سیستم تعلیم و تربیت از طرف مردم و خیرین صورت گرفته، برنامه ریزی منظم و منسجم در بهره گیری از حداقل پتانسل را تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین کمک به سیستم تعلیم و تربیت از طرف مردم و خیرین صورت گرفته است

جعفر پاشایی در سفر یکروزه خود به منطقه خواجه در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش منطقه هماهنگی بین بخشی را یکی از مهم ترین عوامل در پیشرفت امورات عنوان کرد و گفت: ایمنی مدارس و سلامت جسمی و روحی دانش اموزان و معلمان در دستگاه تعلیم و تربیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای اداری منطقه بر انجام اقدامات در راستای شعار سال تحصیلی جدید تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست و قطعا باید همه دستگاه ها یار و یاور باشند.

وی با خاطرنشان ساختن محدودیت منابع مالی دولتی، استفاده از تمام ظرفیت ها موجود را خواستار شد.

پاشایی با بیان اینکه بیشترین کمک به سیستم تعلیم و تربیت از طرف مردم و خیرین صورت گرفته، برنامه ریزی منظم و منسجم در بهره گیری از حداقل پتانسل را تاکید کرد.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان تکریم مقام معلم و رسیدگی به امور رفاهی آنان را خواستار شده و تصریح کرد: معلمان باید انگیزه ای برای اقدام داشته باشند.

عباس ایمان نژاد رئیس اداره آموزش وپرورش خواجه نیز طی گزارشی اذعان داشت: طرح ایران مهارت در دو مدرسه به تعداد ۲۳۰دانش آموز اجرا خواهد شد.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان در این سفر از تعدادی مدارس این منطقه بازدید کرده و روند آموزشی و پرورشی را بررسی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار