مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت:

توزیع10هزارسبدتحصیلی بین دانش آموزان محروم استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 10 هزار پک کامل سبد تحصیلی شامل کیف،دفتر، قلم، خودکار، خط کش، پرگار، گونیا و لیوان آب خوری بین دانش آموزان مددجو و محروم استان توزیع شد.

کد مطلب: ۸۷۰۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
توزیع10هزارسبدتحصیلی بین دانش آموزان محروم استان

رضا سلم آبادی صبح امروز در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: برای تهیه این تعداد سبد تحصیلی مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام(ره) استان هزینه شده است.

وی با بیان این که یک هزار و280 معلم استان از یک هزار و 450 یتیم در خراسان جنوبی حمایت می کنند، ادامه داد: کمک هزینه خرید کتاب به ازاء هر دانش آموز 30 هزار تومان به حساب سرپرست خانوار مددجویان واریز شده است که در مجموع 300میلیون تومان نیر برای این منظور هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، اضافه کرد: به منظور تشویق مددجویان کم سواد و بی سواد به تحصیل در دوره های مختلف سواد آموزی، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آماده هر گونه همکاری با مجموعه آموزش و پرورش خراسان جنوبی در راستای ریشه کن شدن معضل بیسوادی در جامعه مدد جویان امداد می باشد.

سلم آبادی با بیان این مطلب که استان خراسان جنوبی از نظر علمی و فرهنگی جایگاه مناسبی در کشور دارد، تصریح کرد: طرح مهارت آموزی که مدتی است در مدارس استان اجرا می شود، طرحی پسندیده و مطلوب است که علاوه بر کمک اقتصادی به دانش آموزان، تضمین کننده اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در استان می شود.

وی برای کمک به رونق بخشی و ارتقای طرح مهارت آموزی در مدارس استان قول مساعد داد و خاطرنشان کرد: تعامل سازنده دو نهاد فرهنگی بزرگ همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش می تواند زمینه ساز رشد اقتصادی، فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و اعتقادی خراسان جنوبی در سطوح مختلف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار