جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بجنورد (پانا)-معاون هماهنگی  امور اقتصادی  وتوسعه منابع استاندار خراسان شمالی ضمن بیان اهمیت کار صداوسیما در نشر دستاوردهای انقلاب، : مسئولان در هر حوزه‌ای که دستاوردی مهم و ویژه دارند باید از آن را از طریق صداوسیما رسانه‌ای و تبلیغ کنند.

کد مطلب: ۸۷۰۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه  ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جلسات ستاد چهلمین سالگرد فقط مختص دهه فجر نیست بلکه تمامی برنامه های 6 ماهه دوم سال را شامل می شود.مجید پورعیسی صبح امروز در جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید منسجم تر و جامع تر باشد.
وی با بیان اینکه باید از ظرفیت های بخش خصوصی نیز در پیشبرد برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنیم افزود: همه کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توجه داشته باشند که باید بخش خصوصی را در کنار دولت وارد مجموعه کار کنیم چرا که بخش خصوصی این ظرفیت را دارد که زنجیره انقلاب اسلامی را گسترش دهد.
معاون اقتصادی استانداری خراسان شمالی تعادل در بخش های مختلف ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان را لازمه کار عنوان کرد و بیان داشت: هر یک از کارگروه های ستاد باید برنامه ریزی منسجمی داشته باشند تا در اجرای طرح های آینده به مشکل نخوریم و از این طریق بتوانیم شکاف منطقه ای در بین شهرستان های استان و استان با کشور را کم و کمتر کنیم لذا باید فرایندهایی مناسب جهت رسیدن به اهداف مدنظر را اتخاذ کنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست ضمن گلایه از عدم حضور مدیران کل در جلسات ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنا به مصوبه نخستین جلسه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی می بایست تمام مدیران کل در جلسه ستاد حضور داشته باشند اما متاسفانه بدون هماهنگی قبلی، نماینده مدیران در جلسات حضور پیدا می کنند.
سالاری خاطرنشان کرد: کارگروه های ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تا پایان آبان ماه می بایست 40 برنامه شاخص را به دبیرخانه ستاد ارائه دهد تا چند برنامه شاخص ملی از بین برنامه ها برگزیده شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار