مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های روستایی کشور:

تا پایان سال ۹۸ همه روستا‌های شهرستان اشنویه از راه آسفالت برخوردار خواهند شد

ارومیه(پانا)-مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های روستایی کشور گفت:تا پایان سال ۹۸ همه روستا‌های شهرستان اشنویه از راه آسفالت برخوردار خواهند شد.

کد مطلب: ۸۷۰۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تا پایان سال ۹۸ همه روستا‌های شهرستان اشنویه از راه آسفالت برخوردار خواهند شد

فدایی در جلسه بررسی وضعیت راه‌های روستایی اشنویه که با حضور نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، بخشداران و تعدادی از مسئولان و شورا‌های اسلامی و دهیاران برگزار شد، گفت: در حال حاضر از ۱۵۹ کیلومتر مجموع راه روستایی در اشنویه ۱۲۰ کیلومتر آن آسفالت و ۱۷ کیلومتر در دست اجرا و چند روستای باقیمانده نیز امسال و سال آینده کلا بهسازی و آسفالت شده و تا پایان سال آینده ۱۰۰درصد تکمیل خواهد شد.

معاون راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: شاخص بهره برداری استان در حال حاضر از راه آسفالت در بین ۳۲ استان کشور در راه‌های اصلی رتبه ۱۴ وراه‌های روستایی ۲۹ است که تا رسیدن به میانگین کشوری فاصله زیادی داریم و باید در این رابطه همه تلاش بیشتری داشته باشیم.


نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه مقدمات و تمهیدات عقد قرارداد با پیمانکاران که در جلسه حضور داشتند را شامل روستا‌های (ذمه، الکاباد، قلاتیان، کانی رش، قزن اباد، شاهین اباد، پولیه، پروانه و مندانان) و روکش آسفالت مسیر سنگان و بیمضرته) مطرح کرد و خواستار تداوم همکاری پیمانکاران برای توسعه دو شهرستان شد

فرماندار اشنویه نیز در این جلسه ضمن تشکر از زحمات نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در پیگیری اعتبارات و قیر رایگان برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان گزارش جامعی از آخرین وضعیت موجود را در بحث تکمیل راه‌های روستایی ارائه کرد.

همچنین مدیر کل ساخت و توسعه راه‌های روستایی کشور، نماینده، فرماندار و دیگر مسئولان عصر امروز از راه شوسه محور ذمه و الکاباد بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار