برگزاری جلسه سوم قطب 6 کشوری با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

تهران (پانا) -این جلسه با حضور روسای ادارات استانهای قم، البرز، قزوین، شهرستان های تهران و دبیری شهر تهران در محل کانون پیشکسوتان استان البرز تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۷۰۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه سوم قطب 6 کشوری با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

سومین جلسه قطب 6 کشوری روسای ادارات امور تربیتی معاونت پرورشی و فرهنگی با مدیریت شهر تهران در استان البرز برگزار گردید.

این جلسه با حضور روسای ادارات استانهای قم، البرز، قزوین، شهرستان های تهران و دبیری شهر تهران در محل کانون پیشکسوتان استان البرز تشکیل شد.

گفتنی است: در این نشست مباحث مربوط به کیفیت بخشی به گروه های آموزشی درس تفکر و سبک زندگی، تولید محتوای الکترونیکی تربیتی، توانمند سازی نیروهای پرورشی و ساماندهی مورد بحث و بررسی روسای ادارات قرار گرفت .

جعفریان رئیس اداره امور تربیتی اداره کل وزارت متبوع با حضور در این جلسه، ضمن بیان راهبردها و سیاست های اداره کل امور تربیتی به بررسی مسایل مربوط به اهمیت ایفای نقش تربیتی در مناطق پرداخت و گفت : فرایند جذب و پذیرش نیروی انسانی به صورت کامل در بخشنامه ترمیم نیروی انسانی دیده شده است و درخصوص تشکیل کمیته های اجرایی مراسم سالگرد امور تربیتی توضیحاتی ارائه دادند.

در پایان اعضای جلسه از کلاس های درس دبستان فاطمه زهرا (سلام اله علیها) در مهر شهر کرج بازدید و با مدیر، معلم کلاس، معاون پرورشی و دانش آموزان مدرسه گفت و گو کردند.

شایان ذکر است با ابلاغ مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت متبوعمسئولیت قطب 6 کشوری به مدت 2 سال به عهده اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران واگذار شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار