1700 مددجو در آذربایجان غربی از گردونه حمایتی خارج شدند

ارومیه (پانا)- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: یکهزار و 700 مددجوی تحت پوشش این نهاد در استان در نیمه نخست امسال، با رسیدن به مرحله توانمندی و خودکفایی از گردونه حمایتی خارج شدند.

کد مطلب: ۸۷۰۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
1700 مددجو در آذربایجان غربی از گردونه حمایتی خارج شدند

عزیز سهندی مدیرکلکمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با بیان اینکه توانمندسازی و اشتغال نیازمندان بهترین راهکار برای کمک به آنان است، افزود: تعداد مددجویان خارج شده از گردونه حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری بیش از یکهزار و 395 خانوار با سرپرست مرد و 300 خانوار با سرپرست زن بودند.

وی با بیان اهمیت خودکفا شدن خانوارهای تحت پوشش این نهاد ادامه داد: در نیمه نخست امسال تعداد 975 مورد وام اشتغال در راستای خودکفا شدن این خانوارها در استان به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

سهندی اضافه کرد: استقلال مالی، خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان در کمیته امداد مورد توجه است تا هر سال گروهی از این خانواده ها از چرخه حمایتی خدمات کمیته امداد بی نیاز شوند.

وی با اشاره به اینکه این نهاد تلاش دارد تا با ایجاد زمینه های مناسب کسب و کار و رفع موانع اشتغال برای مددجویان، موجب خودکفایی آنان شود، اضافه کرد: امسال در این راستا 174 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا از طریق بانک های عامل و صندوق قرض ‌الحسنه امداد ولایت به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: کمیته امداد با توانمند سازی مددجویان تحت پوشش خود توانسته شرافت و کرامت انسانی آنان را حفظ کند تا این مددجویان در کنار دیگر اقشار جامعه در چرخه تولید و اقتصاد کشور فعال شوند.

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز تعداد 2 هزار و 900 خانوار در آذربایجان غربی از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار