طرح شهید بهنام محمدی از طرح های ارزشمند دستگاه تعلیم و تربیت است.

ارومیه(پانا)-معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی گفت : طرح شهید بهنام محمدی از طرح های ارزشمند دستگاه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۸۷۰۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید بهنام محمدی از طرح های ارزشمند دستگاه تعلیم و تربیت است.

محمود شرفی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه مشترک آموزش و پرورش و سپاه در قالب طرح شهید بهنام محمدی اظهار کرد: مأموریت های مشترک بین دستگاه تعلیم و تربیت و سپاه و بسیج در راستای اعتلای نظام و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش خوی طرح شهید بهنام محمدی را از طرح های ارزشمند آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: برای اجرای موفق این طرح از تمام ظرفیت ها و امکانات استفاده خواهیم کرد.

وی با تأکید بر همکاری و هماهنگی بیش از پیش میان آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، ابراز امیدواری کرد: در سایه این همکاری ها گام های مهمی در جهت تبیین فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس برداشته شود.

محمود شرفی افزود : طرح شهید بهنام محمدی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است. هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید «بهنام محمدی» از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.

وی بیان داشت: برای تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی باید حداقل چهار ویژگی در وی به وجود بیاید. این فرد باید عالم و اهل فکر، مهذب و دین‌مدار، انقلابی و آگاه و کارآمد و توانمند باشد. تمام این ویژگی‌ها در صورتی هویت‌بخش است که فرد دارای دیدگاه تمدنی و نگاه بلندهمتانه باشد. برای تحقق این امر باید سه نهاد مسجد، خانه و مدرسه همسوی یکدیگر حرکت کنند که این حرکت می‌تواند موجب ساخت محله اسلامی شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی نیز در این جلسه گفت با اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس می خواهیم در هر مدرسه یک مربی و یک روحانی که امام جماعت مدرسه است داشته باشیم و افرادی که از مراحل توجیه، گزینش و آموزش گذشته‌اند،‌ هر کدام سرگروه یک پایه از مدرسه می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با هدف سازماندهی فعالیت های تربیتی در شهرستان خوی و به منظور تکمیل فرایند آموزش در خانه، مدرسه و مسجد با تأکید بر تربیت نوجوان انقلابی اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار