معاون اموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

داشتن خلاقیت و رعایت اخلاقیات برای بانوان کارمند ضروریست

ارومیه(پانا)-معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: داشتن خلاقیت و رعایت اخلاقمداری جزو ضررویات کار بانوان در ادارات است.

کد مطلب: ۸۷۰۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
داشتن خلاقیت و رعایت اخلاقیات برای بانوان کارمند ضروریست

مهین منافی در جلسه توانمندسازی بانوان شاغل اداره کل گفت: هم اکنون حضور بانوان در عرصه های مدیریتی تسهیل شده است و باید از این فرصتها بهره ببرند.

وی با بیان اینکه برای دست یابی به هدف باید زیر ساختها فراهم باشد اضافه کرد: استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بهره گیری از ظرفیتهای بانوان در مدیریتهای کلان را خواستار هستند و انچه که مانع رسیدن به این پستهای مدیریتی است باید شناسایی و بررسی شوند.


معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: چالشهای پیش روی بانوان در ادارات مشهود است و باید این نکات آسیب شناسی شوند.


منافی با بیان اینکه لازم است حواس یک‌مدیر و کارشناس بانوان به اطراف خود بوده و اخلاقیات را رعایت کند ادامه داد: وقت شناسی و خلاق بودن را بانوان جزو برنامه های خود قرار دهند.


وی از بانوان اداره کل خواست تا اعتماد سازی و رازداری را همواره مورد نظر داشته باشند و از موارد مرتبط با حجاب و عفاف و مطالعه در این مورد غفلت نکنند.

کبری یاری کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: یکی از شاخصه های توسعه هر کشور استفاده از ظرفیت زنان در پستهای مدیریتی است.


وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت ۳۰ درصدی بانوان در مدیریت ادارات در استان به نحو بهینه ای تحقق یافته است و این استان توانسته جزو استان های پیشتاز در این زمینه باشد.

یاری بیان کرد: همدلی،مشارکت و مسوولیت پذیری باید بین همکاران تداوم داشته باشد تا در دسترسی به اهداف موفق بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار