مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان خدابنده:

حاصل کار و زحمت ما در طی این سی سال، ساختن آینده است

زنجان(پانا) - مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان در مراسم تجلیل از بازنشستگان فرهنگی شهرستان خدابنده گفت: حاصل کار و زحمت ما در طی این سی سال، ساختن آینده است.

کد مطلب: ۸۷۰۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
حاصل کار و زحمت ما در طی این سی سال، ساختن آینده است

مراسم تجلیل از بازنشستگان سال 96 شهرستان خدابنده گفت: افتخار هر کدام از ما به میزان و نوع خدمتی است که طی مدت زمان مشخصی انجام می دهیم و چه افتخاری بالاتر از اینکه این خدمت در نهادی مقدس مثل آموزش و پرورش باشد.

وی افزود: خدمت در آموزش و پرورش خدمتی است که پس از 30 سال شاهد به بار نشستن میوه های آن می شویم میوه هایی که در قامت انسان و در قسمتها و بخش های مختلف این جامعه مشغول خدمت می شوند و تبدیل به انسانهایی می شوند که حاصل زحمت ما هستند و با دیدنشان، اشک غرور از دیدگان ما جاری می شود.

رشتچی با اشاره به اجر و ثواب تربیت یک انسان اظهار داشت: حاصل کار و زحمت ما در طی این سی سال , ساختن آینده است آینده ای که هر کدام از ما سهمی مهم در شکل گیری آن داشته و داریم و از این لحاظ بازنشستگی برای ما معلمان معنایی بعنوان پایان ندارد زیرا که کار تعلیم و تربیت پایان پذیر نیست و کار معلمی هم تعطیل بردار نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تاکید بر ارج گذاری به جایگاه معلم در جامعه گفت: جامعه ما همچنان عطشناک زحمت های پیشکسوتان و نیازمند افکار و اندیشه ها و رهنمودهای آن هاست و اگر کار اداری آنها در مکانی بنام کلاس به اتمام رسیده, کار تربیتی و ارزشمند آنان در جامعه, به پایان نرسیده است.

وی در بخش پایانی صحبتهای خود افزود: مراسم های جشن، تنها برنامه های مقطعی و نمادین برای گرامی داشت هستند و واقعیت این است که شما صاحبان این نهاد مقدس هستید و نمی توان تجربیات و توانمندی های شما را نادیده گرفت و بایستی جامعه و خانواده های ما از وجود پر خیر و برکت همه شما بهره مند خواهند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار