دفاع سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از پاره شدن پرده گوش ملی‌پوش ایرانی

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ضربه‌برداری زدن سیلی در گوش وزنه‌بردار را امری مرسوم عنوان و تأکید کرد که محمدرضا براری طی روزهای اخیر خلاف واقعیت حرف زده است.

کد مطلب: ۸۷۰۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دفاع سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری  پس از پاره شدن پرده گوش ملی‌پوش ایرانی

تیم ملی وزنه‌برداری ایران با ترکیبی جوان در مسابقات جهانی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست در پایان این رقابت‌ها به عنوان سوم تیمی دست یابد. هر چند نتیجه تیم ملی در ترکمنستان راضی‌کننده بود، یک حاشیه موفقیت‌های تیم ملی را در سایه خود قرار داد.

سیلی محمدحسین برخواه، سرمربی تیم ملی، به گوش محمدرضا براری، وزنه‌بردار تیم ملی ایران، باعث شد تا پرده گوش ملی‌پوش ایران پاره شود و پس از معاینات پزشکی مشخص شد که 15 درصد شنوایی این وزنه‌بردار از دست رفته است؛ اتفاقی که با واکنش براری روبه‌رو شد و او در صفحه اینستاگرامش با انتشار مطلبی به انتقاد تند از سرمربی تیم ملی پرداخت. براری همچنین از مشکل برخواه با او خبر داد و مدعی شد که در مسابقات جهانی از سوی سرمربی تیم ملی مورد فحاشی قرار گرفته است.

محمدحسین برخواه در گفت‌وگو با پانا ابتدا درباره عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری در رقابت‌های جهانی گفت: تیم ایران امسال در رقابت‌های جهان وضع خاصی داشت، با وجود اینکه این تیم به صورت ناقص اعزام شد و از طرفی برخی وزنه‌برداران جوان به این تیم تزریق شده بودند و نخستین حضورشان را در تیم ملی وزنه‌برداری در رده بزرگسالان تجربه می‌کردند خوشبختانه توانستند عملکرد قابل قبولی ارائه کنند و به عنوان سوم تیمی و دوم مدالی برسند.

وی ادامه داد: امسال برخلاف سال گذشته تمامی کشورهایی که باید حضور داشته باشند، بودند با این حال تیم ما موفق شد سکوی جهانی را به دست بیاورد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری همچنین در ادامه درباره پاره شدن پرده گوش محمدرضا براری گفت: متأسفانه براری حرف‌هایی زده که خلاف واقعیت است و دور از شأن یک ورزشکار است. او سال گذشته قبل از رقابت‌های جهانی در رکوردگیری اوت کرد و پس از آن به پیشکسوتان و بزرگان وزنه‌برداری توهین کرد، با این حال او را به بازی‌های آسیایی اعزام کردیم و با وجود اینکه رکوردهای خوبی در تمرینات زده بود، به مدال نرسید. در رقابت‌های جهانی امسال من قصدم این بود که او به این مسابقات اعزام نشود اما او خیلی خوب می‌تواند خودش را تحمیل کند. براری قبل از اینکه روی تخته برود وضع خوبی هم داشت اما به یک‌باره نتوانست وزنه بزند.

وی افزود: بعد از این وزنه مرسوم است وقتی مربی می‌خواهد به ورزشکار روحیه بدهد به صورت او یا دست یا کتفش می‌زند و من هم به صورت او زدم که منجر به آن اتفاق شد، در صورتی که کار من به هیچ عنوان تعمدی نبود، اما او متأسفانه می‌گوید این حرکت من قبل از حرکت دو ضرب بود در صورتی که چنین نبود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار