رضایت بیش از نود درصد ی مردم از خدمات بهداشتی در نیشابور

نیشابور (پانا ) - نود درصد مردم از خدمات بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور رضایت دارند

کد مطلب: ۸۷۰۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
رضایت بیش از نود درصد ی مردم از خدمات بهداشتی  در نیشابور

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: پیرو بررسی های انجام شده در سامانه سیب، بیش از نود درصد گیرندگان خدمت از خدمات دریافت شده اعلام رضایت نموده اند.

عصمت تقی آبادی ادامه داد: تعداد خدمات بهداشتی ثبت شده در سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) یک میلیون و ششصدو شصت و پنج هزارو 315 خدمت بوده است که از این میان 82.06 ثبت تلفن همراه صورت گرفته است و درصد رضایت مندی مردم از خدمات ارائه شده 94.48 می باشد.

رئیس مرکز بهداشت نیشابور، افزود: با توجه به لزوم صرفه جویی در منابع و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی و همچنین بررسی کیفیت و کمیت خدمات بهداشتی، درمانی ارائه شده در خانه های بهداشت و پایگاه ها و مراکز خدمات جامع سلامت، سامانه سیب از سال 1393 در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت نیشابور راه اندازی شد.

تقی آبادی ثبت کلیه خدمات بصورت لحظه ای و امکان گزارش گیری در هرلحظه را از مزایای این سامانه دانست و بررسی راستی آزمایی توسط پیامک را از سایر امکانات این سامانه معرفی کرد.

معاون بهداشت دانشکده از کلیه کارکنان حوزه پیشگیری و بهداشت به ویژه بهورزان و مراقبین سلامت که در اقصی نقاط شهرستان، خدمات بهداشتی و درمانی را با مشکلات متعدد به مردم ارائه می کنند تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار