پایه گذاری رشد فکری دانش آموزان از خبرگزاری پانا است

کرمان(پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 کرمان با حضور در غرفه خبرگزاری پانا گفت:با توجه به حضور جمع کثیری از دانش آموزان ناحیه 2 در خبرگزاری پانا توصیه می شود جهت ترویج شادابی و نشاط در جامعه در خصوص نشر اخبار دقت لازم را بعمل آید.

کد مطلب: ۸۷۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
پایه گذاری رشد فکری دانش آموزان از خبرگزاری پانا است

محمد کاظمی نژاد گفت: اگر دانش آموزان بخواهند آینده درخشانی در مسائل سیاسی کشور داشته باشند به عنوان اولین گام به سمت موفقیت ورود به خبر گزاری پانا را باید مد نظر قرار دهند.

کاظمی نژاد ضمن اشاره به این که پایه های خبرگزاری پانا مستحکم تر شده و در حال حاضر یکی از خبرگزاری های مطرح به شمار می رودگفت: این خبرگزاری مرتبط و متعلق به دانش آموزان است واگر دانش آموزان وارد این مجموعه شوند قطعا می توانند آینده درخشانی در بحث خبرنگاری، روزنامه نگاری و عرصه های مختلف جامعه داشته باشند.

وی گفت: انسانهای موفق روابط عمومی بالایی دارند و در برخورد با افراد مختلف دچارمشکل نخواهند شد و یکی از راههای ارتقاء روابط عمومی و آموزش ارتباط با مردم ورود به عرصه خبر و خبرنگاری است.

کاظمی نژاد گفت: برای اینکه جامعه ای پویا داشته باشیم باید افراد جامعه مطالبه گر باشند لذا دانش آموزان با ورود به عرصه های مختلف خصوصا خبرنگاری می توانند در این زمینه هم موفق با شند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار