رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی :

گروه های تشکیلاتی پیشتازان و شعبه خبرگزاری پانا در مدارس عشایر آذربایجان غربی ایجاد می شوند

ارومیه(پانا)- رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی از ایجاد گروه های تشکیلاتی پیشتازان و شعبات خبرگزاری پانا در مدارس عشایر آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۸۷۰۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
گروه های تشکیلاتی پیشتازان و شعبه خبرگزاری پانا در مدارس عشایر آذربایجان غربی ایجاد می شوند

رییس اداره آموزش و پرورش عشایر آذربایجان غربی در دیدار با رییس سازمان دانش آموزی استان به برنامه های این مجموعه اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی های خاص و ویژه ای را برای بحث های تربیتی، اجتماعی و مهارتی دانش آموزان عشایر انجام و رایزنی های مختلفی را برای تحقق آن ها صورت داده ایم.

نسرین پاکدوست در خصوص همکاری با مجموعه سازمان دانش آموزی نیز گفت: برای تحقق تقویت مهارت های زندگی و اجتماعی ، خواستار عضویت دانش آموزان عشایری در تشکل های دانش آموزی و علی الخصوص تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی هستیم.

وی ادامه داد: همچنین برای انجام بحث استعدادیابی اجتماعی از بین دانش آموزان عشایری در زمینه های خبرنگاری، مجری گری و موارد مشابه شعبه های خبرگزاری دانش آموزی پانا را در برخی مدارس منتخب عشایر استان ایجاد کرده و ضمن انجام امورات استعدادیابی، در اطلاع رسانی فعالیت های آموزش و پرورش عشایر نیز از این پتانسیل داخل مجموعه آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی بهره مند خواهیم شد.

به گفته پاکدوست 35 هزار نفر دانش آموز در 482 مدرسه ابتدایی، 91 مدرسه متوسطه اول و 30 مدرسه متوسطه دوم در قالب آموزش و پرورش عشایر در حال تحصیل می باشند. 13 منطقه نیز دارای دانش آموزان عشایر است.

حسین عباس زاده رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه به رسالت این سازمان در قبال دانش آموزان اشاره کرد و اظهار داشت: فعالیت های سازمان دانش آموزی محدود به مکان و مرز های خاص نیست و حضور در برنامه ها و فعالیت های سازمان دانش آموزی حق دانش آموزان عشایر نیز است.

عباس زاده گفت: ساماندهی و ورود ویژه مجموعه آموزش و پرورش عشایر در موضوع مهارت افزایی و تربیت اجتماعی دانش آموزان عشایر قابل تقدیر است و مجموعه سازمان دانش آموزی با همه امکانات و ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به این مجموعه آماده می باشد.

در پایان این نشست تفاهم نامه ای برای اجرای برنامه های مشترک فی مابین دو مجموعه منعقد گردید.

همچنین مقرر شد اولین گروه تشکیلات پیشتازان و شعبه خبرگزاری پانا ماه جاری در شهرستان اشنویه ایجاد خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار