اسامی باقی‌مانده قبولی آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور اعلام شد

پذیرفته‌شدگان از سال آینده به مدارس خارج از کشور اعزام می‌شوند

تهران (پانا)‌- مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور اسامی باقی‌مانده قبولی آزمون اعزام به خارج از کشور فرهنگیان 1397 را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۷۰۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اسامی باقی‌مانده قبولی آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور اعلام شد

به گزارش روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، اعزام افراد از سال تحصیلی آینده به بعد و به تناسب نیاز، رشته تخصصی و سازماندهی نیروی انسانی سرپرستی‌های مدارس و صدور روادید از کشورهای محل مأموریت خواهد بود.

صدور حکم مأموریت فرهنگیان در زمان اعزام برای یک‌سال تحصیلی است و تمدید آن منوط به نیاز و رضایت از عملکرد و قوانین و مقررات کشور مقصد خواهد بود.

کارنامه همه داوطلبان و شرکت‌کنندگان در مرحله دوم آزمون مصاحبه و بخش ارزیابی حضوری از طریق مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش به زودی منتشر می‌شود.

طبق اعلام مرکز امور بین‌الملل وزارت آموزش و پرورش، پذیرفته‌شدگان باید تا قطعیت اعزام و عزیمت به محل مأموریت از هرگونه تغییر در زندگی و حوزه کاری خود پرهیز کنند.

در بخش دوم اعلام نتایج آزمون اعزام فرهنگیان به مدارس خارج از کشور، اسامی 58 نفر به عنوان پذیرفته‌شده اعلام شده است. برای مشاهده اسامی افراد قبول شده می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار