رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد

هنوز تیم‌های حمایت روانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور دارند

تهران (پانا) - رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که هنوز تیم‌های حمایت روانی هلال احمر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور دارند و خدمت‌رسانی این تیم‌ها در حال انجام است.

کد مطلب: ۸۷۰۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هنوز تیم‌های حمایت روانی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور دارند

مرتضی سلیمی در نشست خبری تشریح خدمات دولت به مناسبت سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: از لحظات اولیه حادثه و کمتر از یک ساعت از وقوع زلزله کرمانشاه، جلسات امدادرسانی تشکیل شد و ستاد هماهنگی مدیریت بحران، کارگروه امداد و نجات را در استان‌های معین تشکیل داد.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: مهم‌ترین پروتکل ما امداد و نجات بود که کمتر از 20 ساعت عملیات امداد و نجات با همکاری اورژانس انجام شد. 38 تیم واکنش سریع از استان‌های اطراف تشکیل شد. در روزهای اول 150 آمبولانس به ما کمک کردند. تیم‌های سگ‌های تجسس(آنست) از استان‌های معین به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی هوایی در مناطق زلزله‌زده نیز گفت: در بخش امداد هوایی نیز بی‌سابقه‌ترین اقدامات انجام شد به طوری که 10 فروند بالگرد از نزدیک‌ترین استان‌ها به منطقه اعزام شدند. علاوه بر این 277 سورتی پرواز در روز اول حادثه به همراهی بالگردهای هوانیروز و سپاه انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار