برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهاباد

یزد (پانا) - مراسم تکریم و معارفه رؤسای آموزش و پرورش شهرستان بهاباد با حضور " عباس دهقان" معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش ، امام جمعه و فرماندار ، ، پیشکسوتان، مدیران مدارس و فرهنگیان شهرستان بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۰۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهاباد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه، خدمت درآموزش و پرورش را بالاترین توفیق دانست و با تشکر از زحمات 8 ساله ی حسن عبداللهیان برای حسن رزاقی نیز آرزوی توفیق و موفقیت نمود.
حجت الاسلام بشکانی امام جمعه شهرستان بهاباد هم ضمن تشکر از خدمات حسن عبداللهیان طی دوران خدمت به نقش و جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت برنامه ها و طرح ها و نقشه راه فعلی مقام عالی وزارت عقلایی و جزء بهترین برنامه ها در طول دوره انقلاب اسلامی می باشد.
حجت الاسلام بشکانی یکی از وظایف آموزش و پرورش را تبدیل زبان علم به محاوره،کاربرد،حس و چرایی دانست و بر لزوم استفاده از تاریخ و ادبیات غنی فارسی در شکل گیری شخصیت فردی و اجتماعی دانش آموزان تاکید کرد.
وی همراهی و همسویی جامعه، خانواده و مدرسه را ضروری بر شمرد و گفت: قول، فعل و عمل باید یکی باشد و این از ضروریات مباحث تربیتی است.

خانی زاده فرماندار بهاباد نیز وظیفه آموزش و پرورش را تربیت دانش آموزانی خلاق، محقق و پژوهشگر دانست تا بتوانند علاوه بر اینکه خود انسانهایی آگاه در جامعه می شوند به دیگران نیز آگاهی ببخشند.
فرماندار بهاباد با اشاره به ویژگی های یک معلم خوب، تدریس همراه با عشق را تاثیر گذار دانست و بیان کرد: اگر بخواهیم علمی که به دانش آموز می آموزیم تاثیر گذار باشد باید معلم درس خود را با عشق و علاقه به دانش آموز بیاموزد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بهاباد توجه ویژه آموزش و پرورش به نقش خانواده ها در تربیت دانش آموزان را خواستار و بر پررنگ شدن نقش انجمن های اولیاء و مربیان در مدارس تاکید نمود.
در ادامه حسن عبداللهیان به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف آموزشی، پرورشی و عمرانی، دوران ریاست خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه ی مسئولین شهرستان و منطقه در امور مربوط به آموزش و پرورش و همچنین تلاشهای فرهنگیان تشکر وقدردانی کرد.
در پایان حسن رزاقی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بهاباد هم به بیان برنامه ها و سیاست های کاری پیش روی خود پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار