معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان به پانا خبرداد:

اجرای طرح "پای درس ماه" در مدارس هرمزگان

هرمزگان(پانا) - معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از برگزاری طرح پای درس ماه ویژه مربیان و مدیران مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح "پای درس ماه" در مدارس هرمزگان

سحر رفیعی بندری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان از برگزاری طرح پای درس ماه در مدارس هرمزگان خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این دوره آشنایی مربیان کانون‌های دانش آموزی با اصول و اهداف جمعیت هلال احمر است

وی افزود: در همین راستا به کارگیری صحیح مهارت‌های امدادی و بشردوستانه در سطح کانون‌ها، با اجرای طرح پای درس ماه صورت خواهد گرفت.

رفیعی بندری بیان کرد: در سال تحصیلی ۲۵۰ کانون دانش آموزی هلال احمر در مدارس متوسطه دوره اول با هدف جذب، سازماندهی، آموزش و تربیت دانش آموزان به منظور آماده ساختن آنان برای انجام خدمات امدادی، اجتماعی و عام المنفعه مورد نیاز جامعه به ویژه هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه، فعالیت خواهند داشت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر هرمزگان با اشاره به مباحث طرح پای درس ماه عنوان کرد: در این دوره شرکت کنندگان با مفاهیم مهمی چون آموزش های امدادی، آشنایی با تاریخچه و اهداف جمعیت هلال احمر، آشنایی با ساختار سازمان جوانان و کانون ها و آشنایی با طرح دادرس آشنا می شوند‌.

رفیعی بندری خاطر نشان کرد: باهمکاری خوبی که بین دو اداره هلال‌احمر و آموزش و پرورش شکل گرفته است امیدواریم بتوانیم آموزش های امدادی لازم را توسط مربیان در سطح کانون های دانش آموزی اجرایی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار