رئیس شورای آموزش و پرورش رودان:

آموزش و پرورش پویا و بالنده سبب رشد و توسعه جامعه می شود

رودان، هرمزگان(پانا) - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: آموزش و پرورش پویا و بالنده سبب رشد و توسعه جامعه می شود بنابراین باید توجه ویژه ای به امر آموزش در مدارس داشت.

کد مطلب: ۸۶۹۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پویا و بالنده سبب رشد و توسعه جامعه می شود

مصطفی غلامپور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: آموزش به عنوان زیر بنای توسعه در تمام دنیا شناخته می شود بر همین اساس باید به آموزش و پرورش به عنوان یک مقوله تربیت نسل آینده توجه ویژه ایی داشت.

وی افزود: بحث های پرورشی در سیستم آموزشی کشور یک راه برون رفت برای ایده سازی و خلاقیت در جامعه دانش آموزی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه وزارت آموزش و پرورش در حذف تکالیف دانش آموزان گفت: تکالیف پرورشی برای دانش آموزان تعیین شود تا توجه به مسوولیت های اجتماعی و محیط پیرامون در ذهن آنها شکل بگیرد.

فرماندار رودان تصریح کرد: علم آموزی همراه با حرکات عملیاتی و تاثیر گذار برای تدریس درس زندگی در مدارس تعریف شود.

وی خاطر نشان کرد: مهارت آموزی باید از مدارس آغاز شود و دانش آموزان با مهارت گفتمان، سبک زندگی، کسب و کار و حتی فرهنگ های مختلف آشنا بشوند.

64 آموزشگاه تخریبی در رودان وجود دارد

وی به وجود 64 آموزشگاه تخریبی در شهرستان رودان اشاره کرد و گفت: وجود این تعداد فضای آموزشی تخریبی در شایسته شهرستان نخبه پرور رودان نیست.

غلامپور تاکید کرد: امنیت روانی مهمترین رکن در حوزه آموزش است و قطعا دانش آموزان باید با آسودگی خاطر در کلاس های درس حاضر شوند.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودان بیان داشت: این آمار بالامدارس فرسوده و تخریبی شرایط نگران کننده ای را برای دانش آموزان، خانواده های آنان و معلمان ایجاد کرده است.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای عدالت در فضاهای آموزشی باید با تلاشی مضاعف وارد عمل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار