در گفت و گو با پانا

آغاز به کار سامانه ثبت دانش آموزان پیشتاز در فارس/ آبان ماه، فرصت ثبت نام دانش آموزان علاقمند به عضویت در تشکل پیشتازان

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی فارس، از آغاز ثبت نام دانش آوزان علاقمند به تشکل پیشتازان خبر داد و افزود: امسال برای نخستین بار سامانه ای طراحی شده که خود دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه ویژه جذب پیشتازان مراحل عضویت خود را کامل نمایند.

کد مطلب: ۸۶۹۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار سامانه ثبت دانش آموزان پیشتاز در فارس/ آبان ماه، فرصت ثبت نام دانش آموزان علاقمند به عضویت در تشکل پیشتازان

محسن کلاری در گفت و گو با پانا با اشاره به اینکه هرساله در آبان ماه ثبت نام دانش آموزان علاقمند به عضویت در تشکیلات سازمان دانش آموزی آغاز میشود گفت: از ویژگی های این سامانه این است که دانش آموزان می توانند شخصا با مراجعه به سایت pishtaz.irsto.ir و ورود به سامانه جذب پیشتازان نسبت به ثبت نام در این تشکل اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: هر دانش آموز بدون نیاز به کد و رمزعبور با مراجعه به سامانه ثبت می تواند اطلاعات شخصی را وارد نموده و مرحله ثبت نام خود را تکمیل نماید.

او ادامه داد: پس از انجام ثبت نام توسط دانش آموزان، مدیران مدارس نسبت به تایید و گروه بندی دانش آموزان اقدام خواهند نمود.

کلاری افزود: تشکیلات سازمان دانش آموزی با هدف تربیت اجتماعی اعضا می کوشد در فضای شبه واقعی دانش آموزان را برای زندگی آینده آماده سازد؛ برگزاری اردوهای مهارت آموزی و زندگی در طبیعت، شرکت در فعالیت های مذهبی، اجتماعی و سیاسی از مهم ترین فعالیت های اعضای سازمان است.

وی ابراز داشت: دانش آموزان در این فعالیت ها، روش های صحیح یاری به یکدیگر، صرفه جویی، مشارکت، دین مداری، مسوولیت پذیری را می آموزند.

رئیس سازمان دانش آموزی فارس افزود: در سال گذشته بیش از 90 هزار دانش آموز به عضویت این تشکل درآمده اند و امسال نیز تاکنون نزدیک به 1600 مدرسه در سامانه ثبت نام کرده اند و با توجه به فرصت باقی مانده از ثبت نام این آمار همچنان در حال افزایش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار