72اثر به مرحله نهایی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی راه یافت

یزد (پانا) ـ دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی از راه‌یابی ۷۲ اثر به مرحله نهایی این جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
72اثر به مرحله نهایی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی راه یافت

عباس گلرسان در نشست خبری با خبرنگاران یزد که به مناسبت اعلام برنامه‌های جشنواره فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد برگزار شد اظهار داشت: هیئت انتخاب این جشنواره متشکل از هنرمندان به نام و با تجربه استان و کشور بودند که حضور این افراد سبب انتخاب بهترین فیلم‌ها شد.

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی تصریح کرد: کار بررسی آثار توسط هیئت انتخاب در 5 روز انجام و فیلم‌های رسیده با دقت بازبینی شدند و سعی شد که بهترین فیلم‌های ممکن به این بخش راه پیدا کنند.

وی تصریح کرد: امسال در مجوعه 503 اثر از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه سیزدهمین دوره این جشنواره ارسال شد که پس از انجام مراحل داوری، در نهایت 72 اثر به بخش داوری اصلی جشنواره راه پیدا کردند.

وی تعداد کل آثار رسیده به بخش داستانی این جشنواره را 314 اثر دانست و تصریح کرد: از این تعداد 256 اثر وارد مرحله بازبینی و داوری مقدماتی شدند و در نهایت 45 اثر هم به بخش داوری نهایی وارد شدند.

گلرسان ادامه داد: در بخش مستند هم در مجموع 189 اثر از سوی هنرمندان استانهای مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که هیئت انتخاب جشنواره 27 اثر را شایسته حضور در بخش اصلی جشنواره معرفی کردند.

وی با اشاره به سطح بالای کمی و کیفی آثار ثبت نام شده در سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی نسبت به دوره‌های قبلی، اظهار داشت: امسال فیلم‌های مستند و داستانی باکیفیتی از هنرمندان سراسر کشور در جشنواره حضور داشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی 27 تا 30 آبان امسال به میزبانی شهر یزد برگزار و در روز پایانی جشنواره از آثار برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار