بازنگری دستورالعمل حسابداری جدید مدارس

تهران (پانا) - مدیرکل مالی و ذی‌حسابی وزارت آموزش و پرورش خبر داد آیین‌نامه مالی مدارس بازنگری و دستورالعمل حسابداری جدید مدارس هم در آن گنجانده شده است.

کد مطلب: ۸۶۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
بازنگری دستورالعمل حسابداری جدید مدارس

کامران حصادی در سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور در اردوگاه شهید باهنر گفت: «مسیر وصول درامد کانون ها هنوز شفاف نشده است و نمی توان در بحث تامین منابع کانون‌ها بگوییم تمام منابع شفاف شده است، احصا می شود و مدیریت اتفاق می افتد.»

او ادامه داد: «در تمام کشورها اینطور است که مدیریت‌محوری بهتر از فرایندمحوری انجام می‌شود. مدیریت ناشی از یک رفتار و اخلاق مدیریتی است.»

حصادی گفت: «علت اصلی اینکه نمی‌توانیم به یک تیم تبدیل شویم و هنوز گروه هستیم این است که هم‌افزایی و همگرایی نداریم.»

مدیرکل مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش افزود: «ما نمی‌توانیم کانونی را در استان محروم با کانونی در تهران مقایسه کنیم اما می‌توانیم در یک روند زمانی با خود مقایسه کنیم. برای این اقدام فرایندهایی را کم داریم.»

او افزود: «مشکلات کانون‌ها باید در قالب یک مساله تعریف شود و برای آن چاره‌اندیشی کرد.»

حصادی مدیران کانون‌ها را انسان‌های تحول‌آفرین توصیف کرد و گفت: «سرمایه‌های انسانی ما در آینده بسیار ارزشمند هستند و باید برایمان مهم باشند. اگر ارزش و میزان دارایی را بشناسیم متناسب با آن تلاش می‌کنیم.»

مدیرکل مالی و ذیحسابی وزارت آموزش و پرورش افزود: «نظام مدیریتی کشور باید مبتنی بر ارزش‌های ثبت شده در منابع انسانی باشد.»

او گفت: «آیین‌نامه مالی مدارس بازنگری شده و در آن دستورالعمل حسابداری جدید مالی مدارس گنجانده شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار