مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی:

ثبت بیش از 1000 مدرسه تشکیلاتی در راستای تحقق شعار نظم ملی ، اقتدار ایرانی

بجنورد (پانا)-مدیر سازمان دانش اموزی خراسان شمالی از کسب مقام اول کشور در ثبت مدارس تشکیلاتی استان خراسان شمالی خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۹۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت بیش از 1000 مدرسه تشکیلاتی در راستای تحقق شعار نظم ملی ، اقتدار ایرانی

مجید مصباح با اعلام این خبر افزود: سازمان دانش آموزی خراسان شمالی در سال تحصیلی جاری با ثبت بیش از 1000 مدرسه تشکیلاتی تاکنون توانسته است در مقوله ثبت مدارس استان در سامانه نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته باشد.
وی افزود: مدارس تشکیلاتی با شعار نظم ملی، اقتدار ایرانی در 8 شهرستان و 1 منطقه خراسان شمالی بصورت کاملا سازمان یافته تشکیل شده و در طی سال تحصیلی فعالیت خواهند کرد.

مصباح شور و نشاط سازمانی را در راستای تحقق شعار همفکری، همدلی و همکاری دانست و خاطر نشان کرد: این مدارس با آموزش و اجرای مهارت های تشکیلاتی هم چون؛ اجرای مهارت صف جمع و فریاد های شادی و ....به صورت منظم و همگانی خصوصا در مراسم های ملی و مذهبی نماد زیبایی از نظم ملی و اقتدار ایرانی را که شایسته دانش آموز ایرانی است به نمایش می گذارند.

مصباح در پایان با بیان اینکه در جذب و سازماندهی، 4 سال پیاپی مقام برتر کشور را کسب نموده ایم، از مجموعه کارکنان سازمان قدردانی نمود و افزود:تکرار یک موفقیت، به مراتب با اهمیت تر ازکسب آن برای اولین بار است وابراز امیدواری نمود در مراحل بعدی که ثبت مشخصات مربیان و دانش آموزان پیشتاز می باشد با همت، تلاش و پشتکار همکاران استان وشهرستانها برای پنجمین سال متوالی مقام برتر کشور را آن خراسان شمالی نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار