مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در رزمایش استانی و مانور میدانی پدافند غیر عامل :

پدافند غیر عامل از مهم ترین مسائل و ضروریات کشور است

مشهد (پانا) - رزمایش استانی و مانور میدانی پدافند غیر عامل با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،مدیر کل پدافند غیر عامل و جمعی از مسئولین استان در دبیرستان شهید مفتح ناحیه چهار مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۶۹۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیر عامل از مهم ترین مسائل و ضروریات کشور است

قاسمعلی خدابنده در رزمایش و مانور میدانی پدافند غیرعامل عنوان کرد :پدافند غیر عامل یکی از موضوعات مهم کشور است و برنامه ریزی جهت افزایش قدرت بازدارندگی در برابر تهاجم بیگانگان از ضروریات محسوب می گردد.

وی پدافند غیرعامل را به نوعی واکسیناسیون و مصونیت تشبیه کرد که با مشارکت اجتماعی همه مردم صورت می پذیرد و افزود : اگر وحدت و یکپارچگی در بین مردم و مسئولین برقرار باشد قدرت بازدارندگی کشور در برابر تهاجم نیروهای بیگانه افزایش خواهد یافت و هیچ اختلاف و تفرقه ای نمی تواند این همدلی را از بین ببرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در توضیح اقدامات انجام شده در دستگاه تعلیم و تربیت در جهت فرهنگ سازی پدافند غیر عامل تصریح کرد : آیین نواختن زنگ پدافند غیر عامل و انجام مانور در این زمینه، برگزاری دوره های ضمن خدمت برای همکاران و جلساتی که با حضور اولیا دانش آموزان برگزار می گردد از جمله مهمترین برنامه های آموزش و پرورش در جهت افزایش آگاهی در این حوزه است .

قابل ذکر است در ابتدای این مراسم صفیه رکنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد اظهار کرد : خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که به برکت خون شهدا و تلاش های مسئولین امنیت برقرار بوده و امیدوارم بتوانیم با آموزش های لازم در حوزه پدافند غیر عامل در راستای نهادینه سازی این مسئله در بین مردم بکوشیم و از بروز خطراتی که در آینده ممکن است اتفاق بیافتد جلوگیری کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار